tiistai 31. joulukuuta 2013

HYVÄÄ UUTTAVUOTTA 2014 KAIKILLE!

Otsikko kertoo kaiken! : D
Hyvää uuttavuotta meidänkin puolesta, en ollut katsomassa raketteja kun väsytti.
Sillä välin ahertelin ompelun ja herkkujen parissa.

© Ella


Terveiset. Ella, Arna ja Anisa

1 kommentti:

  1. Hei ihana blogi, liityin heti lukijaksi. Voisitteko ilmoittaa jos teillä on keppari blogit, sillä puuhaan enemmän niiden parissa. Onkos tuo Ella se kht Havuvillan Parka? <-- jos on niin hänen blogiaan ei tarvitse ilmoittaa, luen sitä jo.
    kht Kartsula voisikin olla keppistalliennne ystävyystalli jos teillä semmoista sattuu löytymään. ( : Aivan ihanat noi hepat tossa videossa. PS. Vastaattehan pian?
    -kht Kartsula

    VastaaPoista