Ella:
Mä oon Ella ja mä oon 11 vuotta, mä oon siis meistä vanhin mutta ratsastanut vasta vuden ja harrastanut heppoja kokoelämäni, mulla on keppareita joista tykkään yhtäpaljon ja kun en heppoja niinpaljon harrasta aateltiin tehä tää yhteinen blogi sitten.
Eli mulla on hoitoponi ratsutilatanjantuvassa jonka nimi on Annabel "Ansku" ja Akito "Aksu" mun pullero palleroiset<3
Ja tästä keppariblogiini!

Anisa:
mä olen Anisa ja mä oon 9 vuotta ja oon meistä nuorin, rakastan heppojen lisäksi koiria ja nittä meilä on joo viisi ja mä ratsastan ratsutilla tanjantuvasa ! mulla on siellä hoito poni Adria "Alma" jonka sivuile päset TÄSTÄ ! ja minulla on meidän koiraista blogi johon päset TÄSTÄ! ja Anisa&Alma blogin päset TÄSTÄ.
Kuva Almasta:)
| Alma sano: mikäs toi musta klöntti joka on sun kädessä??? |
Arna
Moikkels oon siis Arna "Arska". Oon siis 10 vuotta mutta kohta täytän 11 vuotta ja oon ratsastanut 5 vuotta mutta en säännöllisesti sillä tutustuin vuosi sitten vasta kunnolla Ratsutila Tanjan tuvalla. Laitan linkit omalle riville hoitohevosestani ja tallista jolla käyn! Olemme tunteneet Ellan ja Anisan kanssa 3,5 vuotta kesällä se 4 vuotta tulee täyteen. Olen siis tavallinen supi suomalainen Vaasasta oleva tyttö joka tykkää hevosista, keppareista, Attesta, shoppailemisesta ja taiteilemisesta sillä olen aika tarkka minkä laisessa muodossa kynttilät ja kukat ovat. Olen siis hyvin taidetta rakastava eniten rakastan hyvin värikkäitä maalauksia.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti